Thursday, December 31, 2009

HAPPY NEW YEARS - 2010 - THE NEW JOURNEY BEGINS




















Happy New Years!!

2010

Now is your chance to serve this new year.

Some of you for the 1st time some loyals..

It's going to be so much fun!

I had a very entertaining 2009!

New sections for my puppets coming soon so be looking on the right side of my blog for it.. I'm also taking applications for new slaves.. as I have several positions available in my stable.

Had a really nice christmas.. spoiled and adored by my good sluts. And the snow was a perfect touch! Enjoying my gifts I recieved.. there are still some gift cards left on my wishlist.. you can spoil me everyday just not on holidays... Im Still decorating my office as well so make sure you get me what I put on my wishlist as well to decorate.. I have been getting rave revues about the new pics in emails on niteflirt that I have been sending out and also placed buttons here on a lower entry on my blog.. HOT PICTURES AND VIDEOS!!

GET BUSY NEW DUES TIME

Monday, December 28, 2009

More Holiday Fun - HOT ICE PRINCESS






Santa was very good to ME... some of you slaves tho still owe reguardless! I have been enjoying all the entertaining phone calls from slaves amusing me and excited to speak to me live. http://www.niteflirt.com/themeanladymadisonshow phone is on now and all night.. around 11:30 pm est I will be doing cam be sure to check my link to see when im on. There still are some gift cards I want on my amazon wishlist. the holidays arent over slave.. now you can make my new years eve party totally shine. I have been taken lots of new pictures today and got my toes and nails done this morning... red silver and diamonds!! ill post some new pictures in a little bit .. i just got company smiles.. gonna enjoy him and then return to post more. if you wish to listen and speak to me before cam tonight call me from the link above..

Sunday, December 20, 2009

New Videos & Pictures


4 days left... you are cutting it close!

go to my wishlist now
http://www.amazon.com/wishlist/2BRRZOPQVYIYS




WORSHIP MY PINK FILLED WITH BLKNESS PIC $50.00



HOTTEST HOLIDAY FEET YOU WILL EVER SEE 99 CENTS



YOU WILL NEVER BE THIS LUCKY $1.99



SET OF 3 FOOT HOLIDAY FETISH PICS BY MS MADISON $3.99



2009 HOLIDAY SISSY ASSIGNMENT $10.00



NEW HOLIDAY FOOT FETISH VIDEO $2.99



HUMILIATION LINE $1.69 A MIN HOLIDAY SPECIAL
Call Button

Saturday, December 19, 2009

SEXIEST HOLIDAY TOES EVER!!!



























only 6 days left to send your gift to me..
better get busy or im gonna be shoving coal somewhere tiny ;)
http://www.amazon.com/wishlist/2BRRZOPQVYIYS
i want some of the gift cards i place on the top 1st page, get to sending them. you can also go down a couple entries and send me cash straight to my rushcard!! most discreet way!
there should be absolutely no excuses!

I have been taking tons of new pictures and videos since moving to my new office :)
You slaves have been leaving me rave revues about them and begging for more.
Its snowing here in ohio so i will be inside most of the day unless going to lunch with sissy jessy.
i released some new pictures on my phone link
http://www.niteflirt.com/themeanladymadisonshow


















http://chat.paltalk.com/g2/paltalk/1173564130


come join me in my room.. has voice and high quality cam
lots of other dominas come and go in the room as well all day and night..

really tired of tards approaching me i give them my blog link they look at pics and claim to not see the instructions i have set forth.. try emailing me and requesting an application. there is a start.. like im gonna let some random idiot i dont know serve me... get effin real!
well im gonna climb back into my soft bed for a little while longer and watch it snow.. its so pretty!

happy holidays everyone!
~MISTRESS MADISON~

Monday, December 14, 2009

PINK - NEW PICTURES - WISHLIST UPDATE!








WORSHIP MY PINK &
ITS NOT MY HEELS
WINK WINK

HAPPY HOLIDAYS!


BEEN Taking lots of new pictures this weekend.. releasing them slowly so you can keep up!
Laughed alot tonight because someone I mind fucked monthes back is still butt hurt over it!
lol
whata bitter little victim lol...
shouldnt be such a fucking hypocrite and it never would of needed to happen.
sipping some tea about to take a bubble bath and soak in my new huge whirlpool tub, with candles i got from bath and body!!
sugar cookies smell so good i had to get 4 candles!
I wrote some humiliating christmas carols for you whores to sing to me ... tis hysterical!!
I want a busy day today! lots of slaves to mold to my liking!

GO CALL ME http://www.niteflirt.com/users/theMeanLadyMADISONshow

Saturday, December 12, 2009

IM BACKKKKKKKKKK BITCHES


You losers are complete Losers.
Thank goodness I'm a resourceful MISTRESS!
Thank goodness my move is over!
I'M BACK and ready to KICK YOUR ASS!

13 DAYS UNTIL
CHRISTMAS
BITCHES


Get you slave ass to filling up my accounts with your cashy!
PATHETIC HO HO HO'S!!!

Lots of new pictures.. Im loving my new office! I have it hooked up so cute! There is a few more things i need for it.. you can beg to get them.

My Phone is on CLICK HERE

Send amazon gift certificates to msmadisonsgarden@aol.com

Tuesday, December 1, 2009

SOUL PIERCING BLUE EYES
























Hello Lil Sluts..

I have been reading all the emails from those who miss Me..
I have just been really busy moving!


You can find me checking mails 2 times a day until this weekend.
then I will have time to relax properly.

Between packing and telling people what to do
" big shocker there huh LOL "

MY Days this week are kinda hectic.
Email me
msmadisonsgarden@aol.com




















I wish one of you pain sluts was There for me to kick and slap infront
of these assholes pissing me off the past couple days..
lol I would have knocked the
hell outta ya in Uhaul's Office.

My good bois tho have been doing their part
to keep me updated on assignments
they have been given for this week,
until friday and showing devotion.
You can always call or cam in your assignments
once they are completed.
its also a NEW FUCKING MONTH
GET TO PAYING YOUR MONTHLY SLAVE DUES
NOW!!!












WHO is gonna beg to pay for my internet bill?
its the last thing on my list of things to do.. for moving.
you know no internet no ME online. Winks n Gasps @ same time..
its $97.00 so here are your instructions to handle it!

ONCE you have done so email me to let me know
you have completed the task to please me!
msmadisonsgarden@aol.com
you can also email me to see what other options to pay it are available.

this is MY most preferred method!!

Most Discreet way to send tribute and Mistress prefers Most.
I dont see your info you dont see mine.

it's $3.95 at any money gram location for the fee.
www.moneygram.com look for location who does bill pay for rush card.
drive there take cash to the customer service counter!
fill out a moneygram express payment form.
put this information on the form to be sure that i recieve it instantly.

You put this below on the form!!!

moneygram express payment send to info :
recieve code: 2495
city code: new york, new york
company: rush card
account number:4227971135700145

GET BUSY!!
It has to be done by thursday evening 9 pm cuz I pay online.
you can just put it on my card and then i can take care of it instantly.

uhaul are such liars
oh reservations PHONE for Uhaul
tells you one thing and you get there to pick it up and its not the same price.
$130.00 more than told.. OH I complained they knew I was not a happy Lady!

He called her but you could tell it was a "fake scolding"
about her telling people the wrong prices
and etc blah blah,
they should have honored what the female told me when I reserved it!
I had my internet money but when I GOT to effin uhaul
i had no freaking choice had to pay more ..
ughhh makes me mad just talking about them.

You are paying for
not being there for Me to Slap You for their Ignorance!!

I told em i was gonna twitter complain about them lol
and trust I am about to as soon as Im done updating this blog:)

GUESS WHAT???!!!
HA HA HA

Im betting my stalker is upset!
hims cant chirp me anymore :)
I ruined all your fun LOSER!!
HA HA HA HA HA

(SINGING)
Peaceful chirpless nightssss
without you chirping

(laughs super hard)


I also have lots of new pictures to release ...
Get to Begging!!!











oh and at this very moment
you can Call and Speak to Me Live.
CLICK HERE

Sunday, November 29, 2009

BUSY WEEK - DO TRY TO KEEP UP



Back to the Daily Grind!


I'm going to busy pretty much all this week.


If I feel you Deserve My Attention..


you Might hear from Me.


Saturday, November 28, 2009

Charity? lol - OH HELL sNOw



Seriously?

You Whores was TOTALLY PATHETIC Yesterday!

What a Fucking Disappointment!

& If you are looking for Charity.... Look Elsewhere!!

Thursday, November 26, 2009

Happy Thanks for Giving - Black Cock Friday

HAPPY THANKS GIVING!!

Hope you are Enjoying Yours...

Mine is Wonderful!!!!!

I will be posting pictures for this Entry soon Today..

Keep checking back!! Enjoying the Festivities & Cooking.

In the Mean time...
you can Email Requesting an Application
& If I'm not to busy I will answer your phone calls
so you can tell Me Happy Thanksgiving
and sing some Christmas carols to Me to make me LAUGH.
http://beta.niteflirt.com/themeanladymadisonshow

Get to showing Me how Thankful you are that I even Give You the time of day!
Don't Forget Tomorrow is
BLACK COCK FRIDAY for you Sluts & My Shopping Spree Day on YOU!!!

Tuesday, November 24, 2009

Stuffing My Foot Up your Ass for the Holidays




2009 HOLIDAY SISSY ASSIGNMENT $10.00


$150.00 Merry Cashmas From You


$5.99 SISSY SLUT DIET & RECIPES

Sunday, November 22, 2009

My Team WON - Your Team Lost LOL



Talk About a Celebration!!

OHIO STATE WON!!

Was it just Me, or did Michigan's QB

Look like a HUGE Ohio State FAN? LOL

Alot of you come to me asking me if I was Happy... WELL DUH!! Some of you have some things you must do now lol... get to it if you havent already ... Today you will Do everything slavely possible to Amuse & Please Me. Find a way to do so on my blog here.. I have given you plenty of Options.. Pick One and Do It!

Thursday, November 19, 2009

Bling - Red Hot Lips - Serve ME NOW




BIG GAME IS SATURDAY!!!


GOOOOOOO BUCKEYES

STOMP MICHIGAN!!

Lots of new pictures and videos!!
Have some openings for Real time screenings.
Doing alot of webcam as well.

I finally found my ring,.. I have entirely to many purses lol..

It needs cleaned bad!! but im so effin glad I FOUND IT!!

My Sexy Lexy got it for ME When I collared Her..
Dont wear it out and about, scared I will get robbed!
Its a eye catcher thats for sure!!

BLINGGGGGG!!





















Went to lunch with muffin..such a silly sissy girl.. she is alot of fun... we went to DSW shoe warehouse after and went nuts! 4 pairs each and matching hand bags + hosery!
Speaking of which, I added alot more things to my amazon wishlist. you can send me gift certificates as well.. msmadisonsgarden@aol.com I'm totally into the Holidays.. Jeffonya needs to come get her songs to sing this year caroling so she can practice and get her attire together!
Oh and Becka- you have a girls name there is NO WAY your a Man LOL.. silly garden utensil!
Get to serving ! request an application. Tribute. show me you are worthy of MY TIME!
I cleaned out my other closet off and on past couple days.. its was a complete nightmare.. If you are interested in some of the things email me msmadisonsgarden@aol.com

I told a Mistress her new slave which is one I dismissed monthes back wont stop chirping my phone and im emailing her when you do it .. Why cant you focus on her and not ME?

SERIOUSLY! STOP chirping me !

STALK YOUR NEW MISTRESS!!



Phone is on get to CALLING ME NOW!!
Let's talk LIVE! Privately!



It's the weekend so get to Pleasuring & Pleasing ME

Monday, November 16, 2009

MADE ME LAUGH HARD


OMG I had a really good laugh tonight... MY HABITUAL harrasser, the dismissed BUTT HURT was real time turn phone bitter pranker, has a new mistress sposedly real time lol..
I know NOW when he said his son whos over 18yr old was sick sposedly in the hospital ..was a LIE!! and he traveled to kentucky WAS the story he was telling me,, WHILE I WAS SICK WITH Flu..
whole time im sick which was 3 days total.. HE POUTED THREW A HOLY FIT CUZ HIS NEEDY ASS COULDNT HAVE MY ATTENTION/ACCESS TO ME.. LIKE HE WANTED..CUZ I WAS SICK!!
LOOKY LOOKY
THE truth finally comes out..
Here all along he really went to see her b4 i dismissed him lol can you say SLUT..LIAR...LOL can u believe that shit??
.. are we sure?????
he is obsessed with me .. he calls and pranks me several 100 times a day..i can see its him it says his name DUH! But HE TOTALLY wont stop chirping and calling me everyday all day lol and wont say shit!!... Bitched about not wanting to tribute aka pay a fine for actting like a jackass and trying to be overly needy lollllllllll but HE just sent his new mistress $150 LOL.. WOW WHY ARE YOU BEING SO CHEAP WITH HER LOL
SHE WONDERS THE SAME THING NOW... IF thats not enough,,, lol NOW he's screwing a blow up cindy crawford doll so I hear.. on cam lol is that why you jumped off cam when I entered the room lol... ?? I also find it hysterical how someone has someone signing a slave contract as soon as you meet them 2 DAYS AFTER WE WENT CRAZY IN THE MALL together lolllll...
and OMG HE SIGNED A CONTRACT OVER HERE
LOL THEY MEAN ABSOLUTELY NOTHING TO HIM LOL...
Scroll back thru entires here... compared some dates,, welll whata know someones a complete liar and LOLLLLLL passing out collars like candy LOLLLLL Give him a month or 2 lol he'll turn into psycho sissy lol... HELL PLEASE TAKE HIM.. MAKE HIM FORGET ABOUT ME CUZ MONTHES LATER HE CANT OR HE WOULDNT BE CHIRPING AND STALKING ME EVERYDAY ALL DAY!!
ALL I WANT IS FOR THIS PERSON TO STOP HARRASSING ME!
MOVE ON WITH YOUR NEW MISTRESS. STOP STALKING ME AND CALLING AND CHIRPING ME.. FOCUS ON YOUR NEW LOL MISTRESS..
I CANT HELP BUT LAUGH...
IM SORRY LOLLLLLLLL
She was rather nice we had a long chat.. very interesting..
WHAT A LOSER SLUT 4 REALZ
I COMPARED SOME DATES..
LIKE I said it's OBVIOUS I MADE THE RIGHT DECISION WHEN I DISMISSED YOU!

Sunday, November 15, 2009

Holiday Fun Begins - Lots of New Pics








Hello!




Hope everyone had a wonderful of a weekend as I did!




Lots of new pictures coming out today!




so keep checking back.. Start sending those amazon gift cards to msmadisonsgarden@aol.com or get something off my wishlist. lots of gifts and price ranges to choose from. I'M online as well so you can message me on Aol at msmadisonsgarden on Yahoo at Glamorously_Mean_Lady_Maddy include your age or you will get ignored.

There is a Christmas Party coming up.. One Lucky slave can attend with Me. email me for information.

GO GET ME SOMETHING OFF MY WISHLIST

http://www.amazon.com/wishlist/2BRRZOPQVYIYS




My Phone is on click my link and get to calling!

http://beta.niteflirt.com/themeanladymadisonshow

THIS CHIRPING MENACE NEEDS TO GET A LIFE!!!
STOP CHIRPING MY CELL
I KNOW ITS YOU DOOFUS... I CAN SEE YOUR # !!

Friday, November 13, 2009

FRIDAY THE 13TH
























Hello... Been a super busy week for me..

My Phone is on
http://beta.niteflirt.com/themeanladymadisonshow

My Webcam will be on tonight around 11 pm..
on Niteflirt & Imlive.
Lots of new things to see on cam tonight. I have done alot of shopping this week!! and I got my hair done this morning. I'm going trampling in a little bit :) Gawd I just love walking all over a man! My Domina friend from California is back in town this weekend and staying with me. Maybe if your lucky you will get a session or cam show from the both of us. You must be worthy!

Also creating the wall of shame for those losers who deserve to be on it..
I will be meeting 3 potential new slaves tomorrow to screen them face to face to see if I will allow them to serve me.
If you would like to get my attention or request an application so that you to may get screened for real time serving.. email me at msmadisonsgarden@aol.com
black friday shopping is coming up send me those amazon gift cards asap!
the contest is still going to be sure to click the contest button on the thread under this one to make sure I win! Charging my new cam corder to make a video.. so keep checking back I will post it here once Im done making it.. New Mp3's coming tonight as well..
I'm in such a good mood...and in the mood to Use you! for My Laughter, Pleasure, & Amusement.
~Mistress Madison~

Sunday, November 8, 2009

DO IT ! - RED RED RED - WEEKEND FUN!!

GOOOOOOO
BUCKEYESSSS!!!!


"Rubbing it in, lol"

Mistress is just waking up to this beautiful day @9:30ish am... stretches.. look back soon for more updates. I had a super busy busy but fun day yesterday!!
I know you cant wait to hear all about it.. currently sipping tea and enjoying the Breakfast Made just for ME ! SO KEEP checking back here I will be posting more things soon today.

But until then do this now!!

Mistress is trying to WIN the Contest so make it Happen!!!!..
it's ONLY $10.00
When I win, Because you are going to see to it!!!
I'm gonna see ask which slave made sure I won, that slave is getting something special :)
So Make it happens NOW!!
CLICK CLICK CLICK OH YES CLICK!!!


My Phone is on get to Calling

CLICK HERE TO CALL NOW

Monday, November 2, 2009

Looking for Something HAWT!


Getting ready to go out this afternoon to do some serious shopping & Lunch!! I'm on the search for a new sexy dress & heels to wear to something special coming up. Also needs something sexy yet comfortable to wear to some upcoming concerts im attending... something to go cute with some hot boots!

this Saturday I might not be available much that night as well, going with a long time friend to see Styx , Night Ranger & REO Speed Wagon...3 hour drive one way lol... Gotta love the 80'S! I'm upset I missed QueensRyche on Oct 28th!

My Phone will be on today so CALL!!

and you can email me if you wish to speak with MOI.

msmadisonsgarden@aol.com

GET TO SPOILING ME!

Sunday, November 1, 2009

LOVED THE HALLOWEEN PARTY!! - NOVEMBER DUES ARE DUE SLAVES


1ST AND Fore Most...
GET TO SENDING MISTRESS YOUR NOVEMBER SLAVE DUES!!
NOW!

The Party was Wonderful..
HAD A BLAST!!!
We arrived and the house so decorated like a Haunted Dungeon it was really beautiful.. Jack- ASS o lanterns everywhere... creepy sounds and excellent choice of scene music selections.. Table was decorated in a midevil style our goblets was given to us as gifts personalized.. wow i was impressed..I TOTALLY LOVE MINE SAYS LADY M... slave sat ON THE FLOOR at my feet behind my chair... getting scraps here and there like a dog. the whole time wearing his straight jacket...wore it entire time if he needed to use rest room... Lady R's sissy assisted them while the slave's Mistresses relaxed.. they had thought of everything.
After dinner we began to scene in different parts of her very well equiped Dungeon. enjoyed a medical roleplay scene with slave and Lady R.. watching him rise to subbie space was pleasureable. after playing we all relaxed and Mistresses had a night cap while the slaves all cleaned the house and gathered their Mistress's posessions..then her sissy passed out little gift bags of godiva chocolate for each guest for coming... we both had a wonderful evening..its was very well thought out i took over 100 pics and they video taped some of the party, waiting for my copy of it :)..... ill be releasing them via NITEFLIRT due to the fact the entire time I was trying to enjoy my evening, with a slave who deserved to accompany me there, this fucking asshole mental DISMISSED loser played on my cell phone every fucking 5 mins. It's new # and a trip to the store time! SOOOOOO because he was so BUTT HURT for not attending THE PARTY cuz his ass got DISMISSED WEEKS BACK... he pestered my cell alll night.. TOTALLY PATHETIC - Get a Life!

Working on watermarking my pics this morning ...
you can Call Me http://beta.niteflirt.com/theMeanLadyMADISONshow
and Confess your weekend's activities.
& Spoil Your Mistress ... Spa time and shopping sounds wonderful..

Keep checking back for more updates today..
email for application to serve.

MSMADISONSGARDEN@AOL.COM

Friday, October 30, 2009

Happy Halloween - BOO - Mindless Zombie Slaves


I have a very exciting weekend planned out for my slaves.
I will be attending a Halloween Party tomorrow night with a special slave.. He is so Lucky. Eat your heart out lol..

Getting ready to go get my hair done and do a little last minute shopping for one last piece to my Costume.

I'm going as an Evil Mad Doctress :)
He will be my lowly Mental Patient.
I think a straight jacket is Hawt On Him. I can't wait.. I will be taking Pictures.

You can Lay your offerings at my feet today by going looking for a way on my Blog to do so. Use whatever option works best for you.. Just get it Done!

I will be on via phone & Cam all weekend.

I'm screening a new local this evening, going to dinner.. if he's a worthy subject he will get to scene tonight with Me.

New Update: IS HALLOWEEN BRINGING OUT THE CRAZIES?
SEEMS SO!
For the 2 dismissed mfers
that wont push on and keeps playing on my cell phone and emailing me.....

YOUR JUST HELPING ME PROVE YOUR STALKING ME IDIOTS!!.

GO the fuck ON.. FIND A NEW MISTRESS ......... geezus!
you are mental, i want nothing what so EVER to do with either of you.

you GOT let go for a reason and I obviously made a good decision doing so.

for one of you its been yrs and after you threatened my life and TRIED to kill yourself & etc...
you got to be KiDDing, STOP EMAILING ME & fuCCCCCCk off! Stop sitting back stalking me and then contacting me I WANT NOTHING TO DO WITH YOU!!!
YOU SHOULD KNOW BY NOW I HAVE NO PROBLEM PICKING UP THE PHONE AND MAKING CALLS WHERE YOUR CONCERNED. SO JUST MOVE ON ALREADY!!

TO the other get a grip dude your about to go to jail for harassment!
I WANT NOTHING TO DO WITH YOU!
And I have no problem handling people who act like you legally.. you didn't even last 2 months. you are taking my kindness for stupidity & its gonna backfire!
YOU TRULY DON'T KNOW WHO YOUR MESSING WITH!!!
JUST FIND A NEW MISTRESS!!!!


Wednesday, October 28, 2009

DO IT NOW - CONTEST


DO THIS FOR MISTRESS
I WANT TO WIN!!
MAKE IT HAPPEN



My Phone is also on
http://beta.niteflirt.com/themeanladymadisonshow



Tribute via this method today to please me.

go to HERE find a location near you that has "Bill Pay" and go there with cash and put this info on the Express Payment form and I will get it Instantly! NO ONE WILL KNOW. Totally Discreet I wont even see your information. Fee to send is $3.95 via this method - Cheapest way to tribute.

moneygram express payment send to info :

recieve code: 2495
city code: new york, new york
company: rush card
account number:4227971135700145


Saturday, October 24, 2009

CALL ME NOW SLAVES


BEG TO CLEAN EM

You can speak to me live right now
D5_cb-call-now-136x40_v5

Friday, October 23, 2009

WEEKEND WORSHIP


taking lots of new pictures today!
Pantyhose pics $3.99

Smoking pics $.99

LipGloss Addition Video $1.50

Video $7.99

Masterbation Punishment $.99

My Demands $19.99

Assignment for Sissies $.99

Your Wife Serves Me $.99

Long Term Chastity $9.99

Cbt Pics $4.99